* Wereldwijd GRATIS verzending vanaf een bestelling van €20,00 of meer

Veelgestelde Vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In Nederland hebben bestellingen een maximale levertijd van twee werkdagen. Afhankelijk van de bestemming kan de levertijd buiten onze landgrenzen wat langer op zich laten wachten. Na het verwerken en het posten van de order zal je een verzendbevestiging ontvangen. Vanaf dat moment zijn wij geheel afhankelijk van de levering van PostNL. Is de bestelling na enkele dagen nog niet gearriveerd, neem dan even contact op met onze klantenservice en vermeld het ordernummer en de klacht via de contactpagina van CryptoCraze.

De levercondities van PostNL vind je hier.

Mijn bestelling is niet aangekomen

Dat vinden we ontzettend vervelend en begrijpen je teleurstelling. Controleer voor alle zekerheid even of het bezorgadres juist is ingevuld. Deze kun je vinden in jouw eigen account óf op je orderbevestiging die je na het maken van je bestelling per e-mail hebt ontvangen. Ná maximaal 2 werkdagen zou de post moeten arriveren maar wellicht is er ergens vertraging opgelopen. Is de bestelling na 3 dagen nog niet gearriveerd, neem dan even contact op met onze klantenservice en vermeld het ordernummer en de klacht via de contactpagina van CryptoCraze. Voor actuele informatie omtrent de bezorging van je bestelling kun je terecht op onze bezorgpagina.

Mijn bestelling is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd

Onze excuses voor dit vervelende voorval. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij lossen het probleem graag voor jou op. Neem hiervoor contact met ons op via de contactpagina van CryptoCraze en vermeld hierbij duidelijk wat het probleem is zodat wij deze kunnen beoordelen en de klacht snel kunnen afwikkelen.

Waar blijft mijn bestelling?

Wij attenderen iedereen nogmaals op een verzendtijd van maximaal 2 werkdagen. Na het verwerken en het posten van de order zal je een verzendbevestiging ontvangen. Vanaf dat moment zijn wij geheel afhankelijk van de levering van PostNL. Is de bestelling na 3 dagen nog niet gearriveerd, neem dan even contact op met onze klantenservice en vermeld het ordernummer en de klacht via de contactpagina van CryptoCraze.

De levercondities van PostNL vind je op deze pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Raadpleeg de bezorgpagina voor alle verzendtarieven in binnen- en buitenland.

Als voordeel bieden wij WERELDWIJD GRATIS verzending vanaf €20,00 op standaard* verzendingen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor de verzending van onze order maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Wenskaarten worden gebundeld en persoonlijk voor jou op de brievenbus gedaan. Cadeaupapier zal door de postkoerier worden aangeboden in de vorm van een pakket.

In welke verpakking wordt mijn bestelling verstuurd?

Afhankelijk van de inhoud van de bestelling verzenden wij bestellingen via briefpost of in pakketvorm.

Briefpost
Wenskaarten worden gebundeld en verstuurd in een kartonnen envelop. De envelop is gemaakt van stevig karton voor extra bescherming mét handige sluitstrip.

Pakketpost
Wanneer je een bestelling plaatst inclusief cadeaupapier dan ontvang je jouw order in een kartonnen pakketvorm. Het pakket zal worden geleverd door PostNL en zal in NEDERLAND zijn voorzien van een track & trace nummer zodat jij jouw order makkelijk kunt volgen. Voor buitenlandse pakketten is de optie 'track & trace' mogelijk tegen betaling van een meerprijs.

LET OP: In BELGIË en andere EUR1 landen behoort de optie 'track & trace' NIET tot de categorie 'standaard verzendopties' waardoor verzendkosten ook boven de €20,00 worden doorberekend.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Bij een standaard verzending van wenskaarten zal de order niet standaard traceerbaar zijn. Deze optie is echter wel mogelijk tegen een ander tarief. Deze tarieven verschillen per land en zijn zichtbaar op deze pagina. LET OP! Bij bestellingen boven de €20,00 zullen deze afwijkende verzendkosten NIET vervallen.

Alle pakketten die in Nederland worden verzonden zijn standaard voorzien van een track & trace nummer zodat jouw order makkelijk te volgen is. LET OP! Pakketpost met een buitenlandse bestemming is niet standaard voorzien van track & trace. Deze verzendoptie is wel beschikbaar tegen een meerprijs. Deze tarieven verschillen per land en zijn zichtbaar op deze pagina.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen van mijn bestelling

Na de betaling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen dan zijn hiervoor diverse mogelijkheden:

1. Heb je het juiste emailadres ingevuld bij de contactgegevens?
2. Check even of de mail toevallig niet in de spam/ongewenste mailbox terecht is gekomen.
3. Controleer of de betaling is gelukt.

Is het probleem nog steeds niet verholpen, neem dan even contact met ons op via onze contactpagina.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van de verzending van mijn bestelling

In de meeste gevallen zullen wij de bestelling dezelfde dag nog verwerken maar er bestaat ook een mogelijkheid dat jouw order binnen twee werkdagen wordt verzonden. Wanneer wij de order persoonlijk hebben verzonden, sturen wij vervolgens direct een bevestiging van de verzending. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen dan zijn hiervoor diverse mogelijkheden:

1. Heb je het juiste emailadres ingevuld bij de contactgegevens?
2. Check even of de mail toevallig niet in de spam/ongewenste mailbox terecht is gekomen.
3. Controleer of de betaling is gelukt.

Is het probleem nog steeds niet verholpen, neem dan even contact met ons op via onze contactpagina.

Past het pakketje door de brievenbus?

Wanneer je enkel de CryptoCraze wenskaarten hebt besteld dan bundelen wij deze bij elkaar en verpakken wij deze in een stevige, kartonnen envelop. Deze envelop past eenvoudig door de brievenbus waardoor je niet thuis hoeft te zijn wanneer de postbezorger voor de deur staat. Wanneer je o.a. cadeaupapier besteld dan zal de koerier van PostNL het pakket aanbieden.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Ben je niet thuis dan zal de koerier een alternatieve optie aanbieden in de vorm van een afhaalpunt of op een later moment nogmaals een bezoek brengen om het pakket persoonlijk aan te bieden.

Welke betaalmethodes zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met: iDEAL, PayPal, Apple Pay, Klarna, Giropay, Bancontact, Maestro en uiteraard met diverse cryptovaluta zoals Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, DAI, Litecoin en USD coin.

Kan ik ook achteraf betalen?

Via Klarna is achteraf betalen een mogelijkheid.

Kan ik met Creditcard betalen?

Wij accepteren geen creditcard betalingen maar als alternatief zijn VISA betalingen en betalingen met diverse cryptovaluta wel mogelijk.

Hoe werkt het betalen in cryptovaluta?

CryptoCraze heeft de hulp ingeschakeld van CoinPayments die het voor onszelf en onze klant erg gemakkelijk maakt om te betalen met diverse cryptovaluta. CryptoCraze accepteert momenteel betalingen in Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin, Ethereum, Dogecoin, DAI en USD Coin. Heb jij een crypto wallet ter beschikking en wil je betalen in cryptovaluta dan is dit binnen enkele eenvoudige stappen realiseerbaar. Geheel veilig en betrouwbaar dankzij CoinPayments als tussenpartij.

Ik ontvang een foutmelding bij de betaalprocedure

Laat ons via het algemene contactformulier even weten om welke foutmelding het gaat zodat we dit met spoed gaan oplossen. Wanneer de foutmelding is opgelost, sturen we een bericht zodat je verder kunt met bestellen.

Welke afmeting hebben de wenskaarten?

Zowel onze staande als liggende wenskaarten zijn van A6 formaat: 14,8 x 10,5 centimeter.

Op welk soort papier worden de wenskaarten gedrukt?

De wenskaarten worden bedrukt op 350g/m2 sulfraatkarton.

Wordt er een envelop meegeleverd wanneer ik een wenskaart bestel?

Ja, bij iedere wenskaart hoort natuurlijk een envelop en daarom is deze bij de prijs inbegrepen. Als klant heb je zelfs de mogelijkheid te kiezen uit 5 verschillende kleuren enveloppen.

Wat is de kwaliteit van de meegeleverde enveloppen?

De envelop is gemaakt van milieuvriendelijk, FSC-gecertificeerd papier en is voorzien van een stevige gomstrip om de envelop goed dicht te maken.

Wat zijn de afmetingen van de envelop?

De envelop is van C6 formaat (11,4 x 16,2 centimeter) waardoor deze perfect matcht met de afmetingen van de wenskaarten van CryptoCraze.

De voorraad van een bepaald product in de webshop is op. Wat nu?

Wanneer een voorraad op is dan zullen wij het desbetreffend product zo spoedig mogelijk weer gaan aanvullen. Houdt vooral onze socials in de gaten wanneer je wil weten wanneer een product weer op voorraad is; wanneer producten uit het assortiment verdwijnen én wanneer wij nieuwe ontwerpen toevoegen aan onze webshop.

Wat wordt er bedoelt met CRAZE korting?

Met CRAZE korting bedoelen wij dat je een minimaal aantal wenskaarten afneemt om in aanmerking te komen voor aantrekkelijke kortingen. Des te meer wenskaarten je wil bestellen, des te hoger de percentage korting.

Hoeveel is de CRAZE korting op wenskaarten?

De CRAZE korting bedraagt 10% en is geldig bij een afname van minimaal 5 wenskaarten. Bij afname van 5 of minder wenskaarten wordt de stukprijs per kaart berekend (inclusief bijpassende kleur envelop).

Geldt de CRAZE korting ook voor inpakpapier?

Nee, de prijs voor inpakpapier staat vermeld onder het product. Er zijn wel samengestelde cadeauboxen beschikbaar waardoor je ook profiteert van een aantrekkelijke kortingen.

Waar ben je naar opzoek?

Mijn winkelwagen