* Wereldwijd GRATIS verzending vanaf een bestelling van €20,00 of meer

Retourneren

RETOURNEREN

Als klant heb je het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten zal worden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 voor briefpost en circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien er gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons via contact@cryptocraze.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


UITZONDERINGEN RETOURNEREN


Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen niet geretourneerd worden:

1. Bij producten die in verband met persoonlijke smaak toch niet geschikt zijn;
2. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
3. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
4. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
5. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
6. Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;


GARANTIES

Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je voor meer informatie gerust contact met ons opnemen.


AANSPRAKELIJKHEID EN KLACHTENREGELING

1. Voor zover wettelijk toegestaan is CryptoCraze niet aansprakelijk voor enige indirecte schade, met inbegrip van gederfde winst, misgelopen omzet en misgelopen kansen, ontstaan door een door haar geleverd product.
2. CryptoCraze garandeert dat een door haar geleverde product geschikt is voor het doel waarvoor het op grond van de door CryptoCraze verstrekte informatie bestemd is en garandeert dat de producten voldoen aan de eventuele wettelijke verplichtingen en andere overheidsvoorschriften die gelden voor dat gebruiksdoel.
3. Klant is aansprakelijk voor de waardevermindering van een product die is ontstaan gedurende de Bedenktijd, als een behandeling van dat product door Klant verder is gegaan dan noodzakelijk was om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen.
4. Klant is aansprakelijk voor ieder gebruik dat van zijn inloggegevens wordt gemaakt.
5. CryptoCraze is wettelijk verplicht Klant eraan te herinneren dat Klant er recht op heeft dat een afgeleverd product voldoet aan de betreffende Overeenkomst.
6. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden de Klant aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar <contact@cryptocraze.nl>. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht van de Klant nog niet elders in behandeling is dan staat de Klant vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar ben je naar opzoek?

Mijn winkelwagen